Honela definitzen gara:
Eskola atsegina gara, haurtzaroa errespetatzen duena, haurrei pertsona heldu gisa garatzen laguntzea, ezagutzen ez dituzten munduak eta aukerak aurkitzea eta beren talentuak garatzea helburu duena.
Mendigoiti hezkuntza bizi eta aktiboarekin konprometitutako eskola da, eta horrek pedagogia eta antolaketa egiturak sortzen ditu, curriculum edukiak lantzeko eta oinarrizko gaitasunak behar bezala garatzen direla ziurtatzeko bidea direnak:
Montessori garapen-materialak; ikasgelen diseinua ikaskuntza-giroetan; proiektuetan oinarritutako ikaskuntza; tailerrak; nahitaezko edo arlo anitzeko zeregin dibertsifikatuak; autoerregulazioa eta autonomia lanean; lan kooperatiboa; adin desberdinetako talde malguak eta hezkuntza bizi eta aktiboaren gainerako baliabide pedagogikoak. Neurozientziaren ekarpenetan oinarrituta lan egiten dugu, ikasteko erritmo eta kanal naturalak errespetatuz, Diziplina Positiboaren programarekin haurrei akonpainatuz, emozioen, behar afektibo eta sozialen eta ikaskuntzen pedagogia orekatuz, konexioa, ekarpena, kide izatea, autoerregulazioa, autonomia eta erabakiak hartzea sustatuz, haur guztien hezkuntza arrakasta eta pertsonala bermatzeko.